Vragen? Klachten?

 

 

 

Vragen?

 

We staan altijd klaar om je te helpen. Heb je vragen over een product, je bestelling, of ons aanbod? Of ben je ergens niet tevreden over? Geen zorgen, we lossen het graag samen met je op. Neem gerust contact met ons op via info@nutritastisch.nl 

We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen en je ervaring met onze webshop positief te houden. Ons team staat paraat om je binnen 1-2 werkdagen een antwoord te geven op je vraag. Voor een zo snel mogelijke afhandeling is het handig als je je ordernummer in de mail zet.

 

Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Samen zorgen we ervoor dat je een fijne shopervaring hebt!

 

Klachten?

 

We vinden het jammer als je niet helemaal tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Bij Nutritastisch.nl doen we er alles aan om je goed te helpen en samen tot een passende oplossing te komen. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons kunt verwachten.

 

Je kunt je klacht gemakkelijk indienen door een e-mail te sturen naar: info@nutritastisch.nl

Ons team zal je klacht zorgvuldig beoordelen en samen met jou zoeken naar een passende oplossing.

Na ontvangst van je klacht ontvang je een ontvangstbevestiging van ons en bekijken we je klacht zorgvuldig en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht zullen we de klacht beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan brengen we je ook hier van op de hoogte.

 

Het kan gebeuren dat niet alles verloopt zoals verwacht. We adviseren je om eventuele klachten eerst bij ons te melden via een e-mail naar info@nutritastisch.nl

Kom je er samen met ons niet uit? Dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Webshop Keurmerk. Dit kan eenvoudig via de volgende link: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/